Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 58 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2019A two-stage DEA model to evaluate the efficiency of countries at the rio 2016 olympic gamesAlexandre de Cássio Rodrigues; Carlos Alberto Gonçalves; Tiago Silveira GontijoArtigo de Periódico
2018Os papéis dos agentes de suporte a empresas de base tecnológicaSergio Evangelista Silva; Carlos Alberto Gonçalves; Joaquim Ramos Silva; Ana Isabel Ortega VenâncioArtigo de Periódico
2017Neurociencia do consumidor e neuromarketing: potencial de adoção teorica com a aplicação dos métodos e técnicas em neurocienciaHelena Belintani Shigaki; Carlos Alberto Gonçalves; Carolina Pantuza Vilar dos SantosArtigo de Periódico
2017Métodos ágeis sob a ótica da informaçãoEder Junior Alves; Carlos Alberto Gonçalves; Marcello Peixoto BaxArtigo de Periódico
2017Teoria da complexidade em organizaçõesErnesto Jose Vieira; Carlos Alberto GonçalvesArtigo de Periódico
Mar-2020The influence of youtubers on followers use intentionStela Cristina Hott Corrêa; João Luiz Soares; Juliana Maria Magalhães Christino; Marlusa de Sevilha Gosling; Carlos Alberto GonçalvesArtigo de Periódico
Sep-2016Neurociência do consumidor versus neuromarketing: potencial de adoção teórica com a aplicação dos métodos e técnicas em neurociênciaHelena Belintani Shigaki; Carolina Pantuza Vilar dos Santos; Carlos Alberto GonçalvesArtigo de Evento
2016Practice genealogy and its implications for strategy as practiceEverton Rodrigues da Silva; Carlos Alberto GonçalvesArtigo de Periódico
2016Sensorial marketing and neuroscience: neuroscience contributions to the marketing fieldRenata Giacomin Menezes; Carlos Alberto Gonçalves; Cristiana Fernandes de MuylderArtigo de Periódico
2016Internacionalização de micro, pequenas e médias empresas: uma avaliação sobre o processo decisório estratégicoRoberto Marinho Figueiroa Zica; Carlos Alberto Gonçalves; Henrique Cordeiro MartinsArtigo de Periódico