Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1843/76698
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Regina Célia Passos Ribeiro de Campos | pt_BR |
dc.contributor.author | Tânia Maria Gonçalves Martins | pt_BR |
dc.contributor.author | Maria Aparecida Pacheco | pt_BR |
dc.contributor.author | Ana Carolina Ferrari | pt_BR |
dc.contributor.author | Michele Aparecida de sá | pt_BR |
dc.date.accessioned | 2024-09-19T17:22:16Z | - |
dc.date.available | 2024-09-19T17:22:16Z | - |
dc.date.copyright | 2018 | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.isbn | 9788544424742 | pt_BR |
dc.identifier.sici | 01 | pt_BR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1843/76698 | - |
dc.format.mimetype | pt_BR | |
dc.language | por | pt_BR |
dc.publisher | Universidade Federal de Minas Gerais | pt_BR |
dc.publisher.country | Brasil | pt_BR |
dc.publisher.department | FAE - FACULDADE DE EDUCAÇÃO | pt_BR |
dc.publisher.initials | UFMG | pt_BR |
dc.rights | Acesso Aberto | pt_BR |
dc.subject | Educação Básica | pt_BR |
dc.subject | Inclusão escolar | pt_BR |
dc.subject | Educação inclusiva | pt_BR |
dc.subject.other | Educação Básica | pt_BR |
dc.subject.other | Inclusão Escolar | pt_BR |
dc.subject.other | Educação Inclusiva | pt_BR |
dc.title | Inclusão escolar: da Educação Básica ao Ensino Superior, possibilidades e perspectivas atuais | pt_BR |
dc.title.alternative | School inclusion: from Basic Education to Higher Education, current possibilities and perspectives | pt_BR |
dc.type | Livro | pt_BR |
dc.url.externa | https://livrosabertos.fae.ufmg.br/wp-content/uploads/2022/03/Inclusao-escolar-da-educacao-basica-ao-ensino-superior-possibilidades-e-perspectivas-atuais.pdf? | pt_BR |
dc.publisher.editor | Editora CRV | pt_BR |
Appears in Collections: | Livro |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Inclusão escolar.pdfA.pdf | 1.81 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.