Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1843/BUOS-9KWPP6
Type: | Monografias de Especialização |
Title: | Proposta de autoavaliação instituição em uma escola técnica do SUS |
Authors: | Edneide Francisca de Melo |
First Advisor: | Alcione Bastos Rodrigues |
First Referee: | Paula Goncalves Bicalho |
Abstract: | Este Plano de Intervenção apresenta proposta de avaliação institucional em uma Escola Técnica do Sistema Único de Saúde ETSUS Alagoas. Nele adotar-se-á o modelo formativo, flexível e democrático de avaliação, a partir do qual essa última será construída para promover avanços, melhorias e desenvolvimento da qualidadedas práticas pedagógicas e administrativas da escola. A Metodologia englobará a análise documental e a aplicação de instrumentos avaliativos, organizados conforme orientações do Sistema Nacional de Avaliação da Educação Superior. |
Abstract: | This intervention plan has proposed institutional assessment in a Technical School of Health System - Alagoas. In it will adopt the model training, flexible and democratic evaluation, from which the latter will be built to promote advancements, improvements and development of the quality of teaching and administrative practices of the school. The methodology will include document analysis and application of evaluative instruments, organized according to the guidelines of the National Assessment of Higher Education. |
Subject: | Educação em Enfermagem |
language: | Português |
Publisher: | Universidade Federal de Minas Gerais |
Publisher Initials: | UFMG |
Rights: | Acesso Aberto |
URI: | http://hdl.handle.net/1843/BUOS-9KWPP6 |
Issue Date: | 21-Oct-2013 |
Appears in Collections: | Especialização em Gestão Pedagógica nas Escolas Téc. do SUS |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edneide_francisca_de_melo.pdf | 291.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.