Browsing by Author Juliana de Paula Matos Souza

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 7 of 7
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2021Advertising patterns of a fast-food chain on social media in BrazilJéssica Moreira da Silva; Juliana de Paula Matos Souza; Michele Bittencourt Rodrigues; Laís Amaral Mais; Rafael Moreira Claro; Paula Martins HortaArtigo de Periódico
9-Sep-2020Digital food environment of a brazilian metropolis: food availability and marketing strategies used by delivery appsPaula Martins Horta; Juliana de Paula Matos Souza; Luana Lara Rocha; Larissa Loures MendesArtigo de Periódico
2-Mar-2022Food promoted on an online food delivery platform in a Brazilian metropolis during the coronavirus disease (COVID-19) pandemic: a longitudinal analysisPaula Martins Horta; Juliana de Paula Matos Souza; Larissa Loures MendesArtigo de Periódico
25-Feb-2021Marketing digital das empresas transnacionais de alimentos e bebidas: uma perspectiva global do segmento Big SodaJuliana de Paula Matos SouzaDissertação
2022Patrocínio por empresas de alimentos e bebidas no futebol: análise da copa américa 2019Larissa Cardoso de Miranda Araújo; Juliana de Paula Matos Souza; Paula Martins HortaArtigo de Periódico
2022Patrocínio por empresas de alimentos e bebidas no futebol: análise da copa américa 2019Larissa Cardoso de Miranda Araújo; Juliana de Paula Matos Souza; Paula Martins HortaArtigo de Periódico
2023Publicidade de alimentos em canais do youtube direcionados à criança no brasilJuliana de Paula Matos Souza; Pollyanna Botrel Tobias; Lavínia Baldim; Paula Martins HortaArtigo de Periódico