Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1843/BUOS-9CJK5G
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor1 | Raphael Augusto Teixeira de Aguiar | pt_BR |
dc.contributor.referee1 | Maria Jose Cabral Grillo | pt_BR |
dc.creator | Francys Mary da Luz | pt_BR |
dc.date.accessioned | 2019-08-14T10:46:11Z | - |
dc.date.available | 2019-08-14T10:46:11Z | - |
dc.date.issued | 2010-02-27 | pt_BR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1843/BUOS-9CJK5G | - |
dc.description.abstract | The objective of this study is to propose a plan for continuing education to the Family Health Team Imaculada, in Varginha, MG, in order to improve its work process through reflection of practice by the entire team. It also brings some considerations about the way tracked by the author during the Specialization Course in Families Health - Primary Health Care. | pt_BR |
dc.description.resumo | Este trabalho teve, como objetivo, propor um plano de educação permanente para a equipe do PSF Imaculada do município de Varginha-MG, a fim de melhorar o processo de trabalho, através da reflexão das práticas de serviço de toda equipe. Ele também tece considerações sobre a trajetória percorrida pela autora no Curso de Especialização em Atenção Básica em Saúde da Família. | pt_BR |
dc.language | Português | pt_BR |
dc.publisher | Universidade Federal de Minas Gerais | pt_BR |
dc.publisher.initials | UFMG | pt_BR |
dc.rights | Acesso Aberto | pt_BR |
dc.subject | Atenção Básica em Saúde da Família | pt_BR |
dc.subject.other | Estratégia saúde da família | pt_BR |
dc.title | Educação permanente em saúde (EPS): uma estratégia que possibilita transformações no processo de trabalho | pt_BR |
dc.type | Monografias de Especialização | pt_BR |
Appears in Collections: | Especialização em Atenção Básica em Saúde da Família - EAD |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
monografia_francys_mary_da_luz.pdf | 128.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.