Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 29 (Search time: 0.008 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2017Stratqual: measuring the density of the strategic management deliberate process in micro and small companies performanceCid Gonçalves Filho; Carlos Alberto Gonçalves; Vera Helena Lopes; Marcos Ferreira SantosArtigo de Periódico
2017Desempenho organizacional: integração do modelo valor, raridade, imitabilidade e organização com a gestão de projetosRonielton Rezende Oliveira; Carlos Alberto Gonçalves; Henrique Cordeiro MartinsArtigo de Periódico
2017Análise comparativa qualitativa como método de pesquisa em administração: uma revisão sistemática de literaturaÉder Junior Alves; Carlos Alberto GonçalvesArtigo de Periódico
2017Possibilidades de incorporação da análise crítica do discurso de Norman Fairclough no estudo das organizaçõesEverton Rodrigues da Silva; Carlos Alberto GonçalvesArtigo de Periódico
2017Social networks, social capital and performance: a study with brazilian dairy cooperativesWarlei Tana; José Marcos Carvalho de Mesquita; Carlos Alberto Gonçalves; Henrique Cordeiro MartinsArtigo de Periódico
2017E-commerce: a short history follow-up on possible trendsValdeci Ferreira dos Santos; Leandro Ricardo Sabino; Greiciele Macedo Morais; Carlos Alberto GonçalvesArtigo de Periódico
2018Uma analise multicasos de inovacoes em empresas familiares brasileiras e portuguesasRenata Barcelos; Élida Souza; Carlos Alberto Gonçalves; Allan Claudius Queiroz BarbosaArtigo de Periódico
2018Adapting the roadmapping approach to science-intensive organizations: lessons from a drug development program for neglected diseasesJonathan Simões Freitas; Raoni Barros Bagno; Caryne Margotto Bertollo; Tânia Maria de Almeida Alves; Carlos Leomar Zani; Lin Chih Cheng; Carlos Alberto GonçalvesArtigo de Periódico
2018Os papéis dos agentes de suporte a empresas de base tecnológicaSergio Evangelista Silva; Carlos Alberto Gonçalves; Joaquim Ramos Silva; Ana Isabel Ortega VenâncioArtigo de Periódico
2017Neurociencia do consumidor e neuromarketing: potencial de adoção teorica com a aplicação dos métodos e técnicas em neurocienciaHelena Belintani Shigaki; Carlos Alberto Gonçalves; Carolina Pantuza Vilar dos SantosArtigo de Periódico