Skip navigation
Portal do Governo Brasileiro
Atualize sua Barra de Governo
Presentation
Communities and Collections
Policy
Instructions to authors
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Repositório Institucional da UFMG
Search
Search:
All of DSpace
Publicações Científicas e Culturais
Artigo de Evento
Artigo de Periódico
Capítulo de Livro
Livro
for
Current filters:
Document Type
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
CNPq
Title
Author
Subject
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Document Type
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
CNPq
Title
Author
Subject
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Document Type
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
CNPq
Title
Author
Subject
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Document Type
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
CNPq
Title
Author
Subject
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Document Type
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
CNPq
Title
Author
Subject
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 15 (Search time: 0.006 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
Type
2016
Carreira tradicional ou moderna? um estudo com alunos da rede municipal de ensino de São José dos Campos/SP
Aline Campos Figueiredo
;
Antônio Del Maestro Filho
;
Lucas Maia Dos Santos
Artigo de Periódico
2020
Contribuições da universidade para o acesso à justiça via direitos na área da saúde para o desenvolvimento sustentável
Adriana Goulart de Sena Orsini
;
Cibele Aimée de Souza
Artigo de Periódico
2016
Trajetórias de local de moradia, estudo e trabalho dos jovens brasileiros entre 2003 e 2011: uma análise de entropia
Thiago Dumont Oliveira
;
André Braz Golgher
;
Pedro Mendes Loureiro
Artigo de Periódico
Apr-2019
O futebol feminino e as representações dos estudantes sobre gênero e lazer em uma instituição escolar
Amarildo da Silva Araujo
;
Cristiane Miryam Drumond de Brito
Artigo de Periódico
Oct-2019
Ruas de recreio na cidade de Belo Horizonte (fim da década de 1950 até 1980)
Maria Cristina Rosa
;
Jennyfer Thais Alves Ferreira
Artigo de Periódico
2017
Expectativas e frustrações com a oferta de cursos de pós-graduação lato sensu
Fábio Roberto Ferreira Borges
;
Ricardo Viana Carvalho de Paiva
;
Danilo de Melo Costa
;
Marcus Vinicius de Paula Freitas
Artigo de Periódico
2021
Da “educação como salvação” à “crise da escola”: notas sobre a história da instituição escolar
Ana Paula Caldeira Sampaio
Artigo de Periódico
2020
"Eu não sei se o professor está me olhando": o olhar e a tela
Nádia Laguárdia de Lima
Artigo de Periódico
2020
Inclusão dos surdos na rede de ensino
Alexandra Gomes Barreto
;
Cynara Fiedler Bremer
Artigo de Periódico
2017
Educação museal
Jezulino Lúcio Mendes Braga
Artigo de Periódico
Discover
Author
2
Adriana Goulart de Sena Orsini
1
Adriane Mesquita de Medeiros
1
Alexandra Gomes Barreto
1
Aline Campos Figueiredo
1
Amarildo da Silva Araujo
1
Ana Flavia Machado
1
Ana Paula Caldeira Sampaio
1
André Braz Golgher
1
Anelice Teixeira da Costa
1
Antônio Del Maestro Filho
.
next >
Subject
1
Carreira Tradicional
1
Criança
1
Crise da escola
1
Crítica
1
Cultura
1
Educação física e treinamento
1
Educação interprofissional
1
Educação Museal
1
Empreendedorismo
1
Entrevista
.
< previous
next >
Initials
15
UFMG
Sponsors
2
CNPq - Conselho Nacional de Desen...
1
FAPEMIG - Fundação de Amparo à Pe...
Date issued
4
2016
4
2019
4
2020
2
2017
1
2021
Access Type
15
Acesso Aberto