Use este identificador para citar ou linkar para este item:
http://hdl.handle.net/1843/56115
Tipo: | Monografia (especialização) |
Título: | Art and trash |
Autor(es): | Janaína Britto de Castro Weber |
Primeiro Orientador: | Adriana Maria Tenuta de Azevedo |
Resumo: | This conclusion work is an experience of prepare three didactic units respecting the learning and teaching theories and the orientation of the Specialization course about how to collect texts, prepare and evaluate the contents and units. In this specific work we have prepared units with the following themes: Art and Trash; Relationship on the job and World Historical Leaders. Moreover, each unit includes a teacher‘s guide, a test booklet and in the end of the whole work a rationale with the theories used to construct this work. To develop the structure of the units and exercises we have based on the Communicative Approach and in the official documents: Referencial Curricular do Rio Grande do Sul and Parâmetros Curriculares Nacionais. |
Idioma: | eng |
País: | Brasil |
Editor: | Universidade Federal de Minas Gerais |
Sigla da Instituição: | UFMG |
Departamento: | FALE - FACULDADE DE LETRAS |
Curso: | Curso de Especialização em Língua Inglesa |
Tipo de Acesso: | Acesso Aberto |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pt/ |
URI: | http://hdl.handle.net/1843/56115 |
Data do documento: | 16-Jul-2011 |
Aparece nas coleções: | Especialização em Língua Inglesa |
Arquivos associados a este item:
Arquivo | Descrição | Tamanho | Formato | |
---|---|---|---|---|
janaina britto de castro weber.pdf | 2.59 MB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
Este item está licenciada sob uma Licença Creative Commons