Use este identificador para citar o ir al link de este elemento:
http://hdl.handle.net/1843/BUOS-9UHFW4
Tipo: | Monografias de Especialização |
Título: | Teaching english through critical thinking |
Autor(es): | Lígia Cássia de Oliveira Costa |
primer Tutor: | Reinildes Dias |
Abstract: | The teaching units presented in this work were developed based on the idea that learning a language is more likely to happen when learners need to communicate real meaning. The goal is to provide students with opportunities to use their natural strategies for language acquisition. This way, more emphasis on skills than systems is elicited, authentic materials are used and interaction is promoted. |
Asunto: | Língua inglesa Estudo e ensino |
Idioma: | Inglês |
Editor: | Universidade Federal de Minas Gerais |
Sigla da Institución: | UFMG |
Tipo de acceso: | Acesso Aberto |
URI: | http://hdl.handle.net/1843/BUOS-9UHFW4 |
Fecha del documento: | 11-dic-2014 |
Aparece en las colecciones: | Especialização em Língua Inglesa |
archivos asociados a este elemento:
archivo | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
tcc2.pdf | 2.47 MB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
Los elementos en el repositorio están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, salvo cuando es indicado lo contrario.