Browsing by Author Ana Paula Bortoletto Martins

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 9 of 9
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2019Association between the price of ultra-processed foods and obesity in BrazilCamila Mendes dos Passos; Emanuella Gomes Maia; Renata Bertazzi Levy; Ana Paula Bortoletto Martins; Rafael Moreira ClaroArtigo de Periódico
2018Consumo de hortaliças e sua relação com os alimentos ultraprocessados no BrasilDaniela Silva Canella; Maria Laura da Costa Louzada; Rafael Moreira Claro; Janaina Calu Costa; Daniel Henrique Bandoni; Renata Bertazzi Levy; Ana Paula Bortoletto MartinsArtigo de Periódico
2018Needed improvements in diabetes prevention and management in BrazilAna Paula Della Ninade Oliveira; Emanuella Gomes Maia; Flávia Moraes Silva; Ana Paula Bortoletto Martins; Rafael Moreira ClaroArtigo de Periódico
2020Nutritional quality of foods and non-alcoholic beverages advertised on Brazilian free-to-air television: a cross-sectional studyFernanda Helena Marrocos Leite; Laís Amaral Mais; Camila Zancheta Ricardo; Giovanna Calixto Andrade; Julia Soares Guimarães; Rafael Moreira Claro; Ana Clara da Fonseca Leitão Duran; Ana Paula Bortoletto MartinsArtigo de Periódico
6-Mar-2020Potencial impacto financeiro às famílias na adoção das recomendações do Guia Alimentar para a População BrasileiraEmanuella Gomes MaiaTese
1-Jul-2016Prevalência de Diabetes e de fatores de risco e proteção para saúde em indivíduos com e sem Diabetes no Brasil (20062014)Ana Paula Della Nina de OliveiraDissertação de Mestrado
2020Ultra-processed food and beverage advertising on Brazilian television by International Network for Food and Obesity/Non-Communicable Diseases Research, Monitoring and Action Support benchmarkJulia Soares Guimarães; Laís Amaral Mais; Fernanda Helena Marrocos Leite; Paula Martins Horta; Marina Oliveira Santana; Ana Paula Bortoletto Martins; Rafael Moreira ClaroArtigo de Periódico
2021Use of persuasive strategies in food advertising on television and on social media in BrazilJéssica Moreira da Silva; Michele Bittencourt Rodrigues; Juliana de Paula Matos; Lais Amaral Mais; Ana Paula Bortoletto Martins; Rafael Moreira Claro; Paula Martins HortaArtigo de Periódico
2020What to expect from the price of healthy and unhealthy foods over time? The case from BrazilEmanuella Gomes Maia; Camila Mendes dos Passos; Renata Bertazzi Levy; Ana Paula Bortoletto Martins; Laís Amaral Mais; Rafael Moreira ClaroArtigo de Periódico