Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 38 (Search time: 0.008 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2019Destinos turísticos inteligentes: um estudo bibliométricoStela Cristina Hott Corrêa; Marlusa de Sevilha Gosling; Carlos Alberto GonçalvesArtigo de Periódico
2019Contemporary marketing management: under a brazilian executive perspectiveLuciana Faluba Damázio; João Luiz Soares; Helena Belintani Shigaki; Carlos Alberto GonçalvesArtigo de Periódico
2019Presenteísmo e seus impactos: um estudo de caso em uma concessionária de energia elétrica brasileiraSergio Fernando Souza Bizerra; Danilo de Melo Costa; Carlos Alberto Gonçalves; Mário Teixeira Reis NetoArtigo de Periódico
2019Inbound marketing: desenvovimento de um plano de negociosAndré Campos Christo Santiago; Kamel Almeida Molaib; Helena Belintani Shigaki; Carlos Alberto GonçalvesArtigo de Periódico
2019A two-stage DEA model to evaluate the efficiency of countries at the rio 2016 olympic gamesAlexandre de Cássio Rodrigues; Carlos Alberto Gonçalves; Tiago Silveira GontijoArtigo de Periódico
2018Os papéis dos agentes de suporte a empresas de base tecnológicaSergio Evangelista Silva; Carlos Alberto Gonçalves; Joaquim Ramos Silva; Ana Isabel Ortega VenâncioArtigo de Periódico
2017Neurociencia do consumidor e neuromarketing: potencial de adoção teorica com a aplicação dos métodos e técnicas em neurocienciaHelena Belintani Shigaki; Carlos Alberto Gonçalves; Carolina Pantuza Vilar dos SantosArtigo de Periódico
2017Métodos ágeis sob a ótica da informaçãoEder Junior Alves; Carlos Alberto Gonçalves; Marcello Peixoto BaxArtigo de Periódico
2017Teoria da complexidade em organizaçõesErnesto Jose Vieira; Carlos Alberto GonçalvesArtigo de Periódico
2016Practice genealogy and its implications for strategy as practiceEverton Rodrigues da Silva; Carlos Alberto GonçalvesArtigo de Periódico