Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1843/41270
Type: Capítulo de Livro
Title: Interação de grandes empresas com universidades no Brasil: evidências a partir da pesquisa "sondagem da inovação"
Other Titles: Interaction of large companies with universities in Brazil: evidence from the "innovation survey" research
Authors: Márcia Rapini
Tulio Chiarini
Ulisses Pereira dos Santos
Subject: Economia
Desenvolvimento Econômico
language: por
metadata.dc.publisher.country: Brasil
Publisher: Universidade Federal de Minas Gerais
Publisher Initials: UFMG
metadata.dc.publisher.department: FCE - DEPARTAMENTO DE CIÊNCIAS ECONÔMICAS
Rights: Acesso Aberto
URI: http://hdl.handle.net/1843/41270
Issue Date: 2018
metadata.dc.url.externa: https://cedeplar.ufmg.br/publicacoes/colecao-populacao-economia/1069-estudos-de-caso-da-interacao-universidade-empresa-no-brasil
metadata.dc.relation.ispartof: Estudos de caso da interação universidade-empresa no Brasil
Appears in Collections:Capítulo de Livro

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Estudos-de-caso-da-interacao-universidade-empresa-no-Brasil.pdf1.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.