Use este identificador para citar o ir al link de este elemento: http://hdl.handle.net/1843/56117
Tipo: Monografia (especialização)
Título: Teaching English through critical thinking
Autor(es): Lígia Cássia de Oliveira Costa
primer Tutor: Reinildes Dias
Resumen: The teaching units presented in this work were developed based on the idea that learning a language is more likely to happen when learners need to communicate real meaning. The goal is to provide students with opportunities to use their natural strategies for language acquisition. This way, more emphasis on skills than systems is elicited, authentic materials are used and interaction is promoted.
Asunto: Língua inglesa - Estudo e ensino
Idioma: eng
País: Brasil
Editor: Universidade Federal de Minas Gerais
Sigla da Institución: UFMG
Departamento: FALE - FACULDADE DE LETRAS
Curso: Curso de Especialização em Língua Inglesa
Tipo de acceso: Acesso Aberto
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pt/
URI: http://hdl.handle.net/1843/56117
Fecha del documento: 11-dic-2014
Aparece en las colecciones:Especialização em Língua Inglesa

archivos asociados a este elemento:
archivo Descripción TamañoFormato 
ligia cassia de oliveira costa.pdf2.47 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Este elemento está licenciado bajo una Licencia Creative Commons Creative Commons