Use este identificador para citar o ir al link de este elemento:
http://hdl.handle.net/1843/56117
Tipo: | Monografia (especialização) |
Título: | Teaching English through critical thinking |
Autor(es): | Lígia Cássia de Oliveira Costa |
primer Tutor: | Reinildes Dias |
Resumen: | The teaching units presented in this work were developed based on the idea that learning a language is more likely to happen when learners need to communicate real meaning. The goal is to provide students with opportunities to use their natural strategies for language acquisition. This way, more emphasis on skills than systems is elicited, authentic materials are used and interaction is promoted. |
Asunto: | Língua inglesa - Estudo e ensino |
Idioma: | eng |
País: | Brasil |
Editor: | Universidade Federal de Minas Gerais |
Sigla da Institución: | UFMG |
Departamento: | FALE - FACULDADE DE LETRAS |
Curso: | Curso de Especialização em Língua Inglesa |
Tipo de acceso: | Acesso Aberto |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pt/ |
URI: | http://hdl.handle.net/1843/56117 |
Fecha del documento: | 11-dic-2014 |
Aparece en las colecciones: | Especialização em Língua Inglesa |
archivos asociados a este elemento:
archivo | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
ligia cassia de oliveira costa.pdf | 2.47 MB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
Este elemento está licenciado bajo una Licencia Creative Commons