Use este identificador para citar ou linkar para este item:
http://hdl.handle.net/1843/56117
Tipo: | Monografia (especialização) |
Título: | Teaching English through critical thinking |
Autor(es): | Lígia Cássia de Oliveira Costa |
Primeiro Orientador: | Reinildes Dias |
Resumo: | The teaching units presented in this work were developed based on the idea that learning a language is more likely to happen when learners need to communicate real meaning. The goal is to provide students with opportunities to use their natural strategies for language acquisition. This way, more emphasis on skills than systems is elicited, authentic materials are used and interaction is promoted. |
Assunto: | Língua inglesa - Estudo e ensino |
Idioma: | eng |
País: | Brasil |
Editor: | Universidade Federal de Minas Gerais |
Sigla da Instituição: | UFMG |
Departamento: | FALE - FACULDADE DE LETRAS |
Curso: | Curso de Especialização em Língua Inglesa |
Tipo de Acesso: | Acesso Aberto |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pt/ |
URI: | http://hdl.handle.net/1843/56117 |
Data do documento: | 11-Dez-2014 |
Aparece nas coleções: | Especialização em Língua Inglesa |
Arquivos associados a este item:
Arquivo | Descrição | Tamanho | Formato | |
---|---|---|---|---|
ligia cassia de oliveira costa.pdf | 2.47 MB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
Este item está licenciada sob uma Licença Creative Commons