Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1843/80111
Type: Capítulo de Livro
Title: Avaliação das dificuldades e transtornos de aprendizagem em ambulatório pediátrico: atuação interdisciplinar e articulação em rede
Other Titles: Evaluation of difficulties and learning disabilities in pediatric outpatients: interdisciplinary action and network articulation
Authors: Márcia Zakur Ayres
Cristiane de Freitas Cunha Grillo
Adriana de Souza Medeiros Batista
Subject: Dislexia
Distúrbio do déficit de atenção com hiperatividade
Distúrbios alimentares
language: por
metadata.dc.publisher.country: Espanha
Publisher: Universidade Federal de Minas Gerais
Publisher Initials: UFMG
metadata.dc.publisher.department: MED - DEPARTAMENTO DE ANATOMIA E IMAGEM
Rights: Acesso Aberto
metadata.dc.identifier.doi: https://doi.org/10.14201/0AQ0321473479
URI: http://hdl.handle.net/1843/80111
Issue Date: 2023
metadata.dc.url.externa: https://eusal.es/eusal/catalog/book/978-84-1311-688-4
metadata.dc.relation.ispartof: Morales Morgado, Erla (ed.). Interculturalidad, inclusión y equidad en educación. Salamanca: Ediciones Universidad de Salamanca, 2023
Appears in Collections:Capítulo de Livro

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AVALIAÇÃO DAS DIFICULDADES E TRANSTORNOS (1).pdf103.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.