Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1843/80111
Type: | Capítulo de Livro |
Title: | Avaliação das dificuldades e transtornos de aprendizagem em ambulatório pediátrico: atuação interdisciplinar e articulação em rede |
Other Titles: | Evaluation of difficulties and learning disabilities in pediatric outpatients: interdisciplinary action and network articulation |
Authors: | Márcia Zakur Ayres Cristiane de Freitas Cunha Grillo Adriana de Souza Medeiros Batista |
Subject: | Dislexia Distúrbio do déficit de atenção com hiperatividade Distúrbios alimentares |
language: | por |
metadata.dc.publisher.country: | Espanha |
Publisher: | Universidade Federal de Minas Gerais |
Publisher Initials: | UFMG |
metadata.dc.publisher.department: | MED - DEPARTAMENTO DE ANATOMIA E IMAGEM |
Rights: | Acesso Aberto |
metadata.dc.identifier.doi: | https://doi.org/10.14201/0AQ0321473479 |
URI: | http://hdl.handle.net/1843/80111 |
Issue Date: | 2023 |
metadata.dc.url.externa: | https://eusal.es/eusal/catalog/book/978-84-1311-688-4 |
metadata.dc.relation.ispartof: | Morales Morgado, Erla (ed.). Interculturalidad, inclusión y equidad en educación. Salamanca: Ediciones Universidad de Salamanca, 2023 |
Appears in Collections: | Capítulo de Livro |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
AVALIAÇÃO DAS DIFICULDADES E TRANSTORNOS (1).pdf | 103.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.