Use este identificador para citar o ir al link de este elemento: http://hdl.handle.net/1843/BUBD-B6VK7L
Tipo: Monografias de Especialização
Título: A proposal for real-life teaching for Higher Education: unidade didática para o ensino de inglês
Autor(es): Matheus Torreão Chacon
primer Tutor: Marisa Mendonca Carneiro
Abstract: Teaching in Brazil has got its own peculiarities. Contrary to other countries which have got a population of native speakers, most of the professionals are Brazilians and teaching in most contexts require strong educational background, which means being graduated from a university in an English Teaching Education Programme. As I needed my own space in the market, I took the course myself. What I did not anticipate was the fact that the course would not be as valuable to my teaching skills and knowledge as I expected it to be.
Asunto: Língua inglesa Estudo e ensino
Idioma: Inglês
Editor: Universidade Federal de Minas Gerais
Sigla da Institución: UFMG
Tipo de acceso: Acesso Aberto
URI: http://hdl.handle.net/1843/BUBD-B6VK7L
Fecha del documento: 10-ago-2018
Aparece en las colecciones:Especialização em Língua Inglesa

archivos asociados a este elemento:
archivo Descripción TamañoFormato 
_tcc__round_units_a_b___vfinalizado01___interativo_e_impress_o.pdf7.94 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los elementos en el repositorio están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, salvo cuando es indicado lo contrario.