Use este identificador para citar ou linkar para este item: http://hdl.handle.net/1843/BUBD-B6VK7L
Tipo: Monografias de Especialização
Título: A proposal for real-life teaching for Higher Education: unidade didática para o ensino de inglês
Autor(es): Matheus Torreão Chacon
Primeiro Orientador: Marisa Mendonca Carneiro
Abstract: Teaching in Brazil has got its own peculiarities. Contrary to other countries which have got a population of native speakers, most of the professionals are Brazilians and teaching in most contexts require strong educational background, which means being graduated from a university in an English Teaching Education Programme. As I needed my own space in the market, I took the course myself. What I did not anticipate was the fact that the course would not be as valuable to my teaching skills and knowledge as I expected it to be.
Assunto: Língua inglesa Estudo e ensino
Idioma: Inglês
Editor: Universidade Federal de Minas Gerais
Sigla da Instituição: UFMG
Tipo de Acesso: Acesso Aberto
URI: http://hdl.handle.net/1843/BUBD-B6VK7L
Data do documento: 10-Ago-2018
Aparece nas coleções:Especialização em Língua Inglesa

Arquivos associados a este item:
Arquivo Descrição TamanhoFormato 
_tcc__round_units_a_b___vfinalizado01___interativo_e_impress_o.pdf7.94 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Os itens no repositório estão protegidos por copyright, com todos os direitos reservados, salvo quando é indicado o contrário.