Use este identificador para citar ou linkar para este item:
http://hdl.handle.net/1843/BUBD-B6VK7L
Tipo: | Monografias de Especialização |
Título: | A proposal for real-life teaching for Higher Education: unidade didática para o ensino de inglês |
Autor(es): | Matheus Torreão Chacon |
Primeiro Orientador: | Marisa Mendonca Carneiro |
Abstract: | Teaching in Brazil has got its own peculiarities. Contrary to other countries which have got a population of native speakers, most of the professionals are Brazilians and teaching in most contexts require strong educational background, which means being graduated from a university in an English Teaching Education Programme. As I needed my own space in the market, I took the course myself. What I did not anticipate was the fact that the course would not be as valuable to my teaching skills and knowledge as I expected it to be. |
Assunto: | Língua inglesa Estudo e ensino |
Idioma: | Inglês |
Editor: | Universidade Federal de Minas Gerais |
Sigla da Instituição: | UFMG |
Tipo de Acesso: | Acesso Aberto |
URI: | http://hdl.handle.net/1843/BUBD-B6VK7L |
Data do documento: | 10-Ago-2018 |
Aparece nas coleções: | Especialização em Língua Inglesa |
Arquivos associados a este item:
Arquivo | Descrição | Tamanho | Formato | |
---|---|---|---|---|
_tcc__round_units_a_b___vfinalizado01___interativo_e_impress_o.pdf | 7.94 MB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
Os itens no repositório estão protegidos por copyright, com todos os direitos reservados, salvo quando é indicado o contrário.