Use este identificador para citar o ir al link de este elemento:
http://hdl.handle.net/1843/BUOS-9NNJBS
Tipo: | Monografias de Especialização |
Título: | Guiding Independent English Language Learners |
Autor(es): | Marina Millard Bossi Ferreira |
primer Tutor: | Ricardo Augusto de Souza |
Abstract: | Students need to be independent learners! This statement has never left my mind since I started teaching. Creating an environment in classroom where there is room for communicative use of the language has become a very important issue to me. To be independent learners and think critically about things they see, read and listen are skills learners will take for life and I want to give them opportunity to experience this in my class. |
Asunto: | Língua inglesa Estudo e ensino |
Idioma: | Português |
Editor: | Universidade Federal de Minas Gerais |
Sigla da Institución: | UFMG |
Tipo de acceso: | Acesso Aberto |
URI: | http://hdl.handle.net/1843/BUOS-9NNJBS |
Fecha del documento: | 5-ago-2014 |
Aparece en las colecciones: | Especialização em Língua Inglesa |
archivos asociados a este elemento:
archivo | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
tcc_marina_bossi.pdf | 5.48 MB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
Los elementos en el repositorio están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, salvo cuando es indicado lo contrario.