Use este identificador para citar ou linkar para este item:
http://hdl.handle.net/1843/BUOS-9NNJBS
Tipo: | Monografias de Especialização |
Título: | Guiding Independent English Language Learners |
Autor(es): | Marina Millard Bossi Ferreira |
Primeiro Orientador: | Ricardo Augusto de Souza |
Abstract: | Students need to be independent learners! This statement has never left my mind since I started teaching. Creating an environment in classroom where there is room for communicative use of the language has become a very important issue to me. To be independent learners and think critically about things they see, read and listen are skills learners will take for life and I want to give them opportunity to experience this in my class. |
Assunto: | Língua inglesa Estudo e ensino |
Idioma: | Português |
Editor: | Universidade Federal de Minas Gerais |
Sigla da Instituição: | UFMG |
Tipo de Acesso: | Acesso Aberto |
URI: | http://hdl.handle.net/1843/BUOS-9NNJBS |
Data do documento: | 5-Ago-2014 |
Aparece nas coleções: | Especialização em Língua Inglesa |
Arquivos associados a este item:
Arquivo | Descrição | Tamanho | Formato | |
---|---|---|---|---|
tcc_marina_bossi.pdf | 5.48 MB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
Os itens no repositório estão protegidos por copyright, com todos os direitos reservados, salvo quando é indicado o contrário.