Use este identificador para citar ou linkar para este item: http://hdl.handle.net/1843/BUOS-9NNJBS
Tipo: Monografias de Especialização
Título: Guiding Independent English Language Learners
Autor(es): Marina Millard Bossi Ferreira
Primeiro Orientador: Ricardo Augusto de Souza
Abstract: Students need to be independent learners! This statement has never left my mind since I started teaching. Creating an environment in classroom where there is room for communicative use of the language has become a very important issue to me. To be independent learners and think critically about things they see, read and listen are skills learners will take for life and I want to give them opportunity to experience this in my class.
Assunto: Língua inglesa Estudo e ensino
Idioma: Português
Editor: Universidade Federal de Minas Gerais
Sigla da Instituição: UFMG
Tipo de Acesso: Acesso Aberto
URI: http://hdl.handle.net/1843/BUOS-9NNJBS
Data do documento: 5-Ago-2014
Aparece nas coleções:Especialização em Língua Inglesa

Arquivos associados a este item:
Arquivo Descrição TamanhoFormato 
tcc_marina_bossi.pdf5.48 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Os itens no repositório estão protegidos por copyright, com todos os direitos reservados, salvo quando é indicado o contrário.