Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1843/41395
Type: Capítulo de Livro
Title: Trabalho docente e adoecimento: impactos psicossociais do ajustamento de professores da rede estadual de ensino
Other Titles: Teacher work and progress: psychosocial impacts on adjustment of state teaching teachers
Authors: Cledinaldo Aparecido Dias
Maria Vivaldina Rodrigues de Moura
Cristh Ellen Ferreira Pinheiro
Subject: Professores - Saúde mental
Professores - Certificados e licenças
language: por
metadata.dc.publisher.country: Brasil
Publisher: Universidade Federal de Minas Gerais
Publisher Initials: UFMG
metadata.dc.publisher.department: ICA - INSTITUTO DE CIÊNCIAS AGRÁRIAS
Rights: Acesso Aberto
metadata.dc.identifier.doi: DOI 10.22533/at.ed.271201701912
URI: http://hdl.handle.net/1843/41395
Issue Date: 2020
metadata.dc.url.externa: https://www.atenaeditora.com.br/post-artigo/28075
metadata.dc.relation.ispartof: Aplicação prática da administração na economia global
Appears in Collections:Capítulo de Livro



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.