Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1843/41395
Type: | Capítulo de Livro |
Title: | Trabalho docente e adoecimento: impactos psicossociais do ajustamento de professores da rede estadual de ensino |
Other Titles: | Teacher work and progress: psychosocial impacts on adjustment of state teaching teachers |
Authors: | Cledinaldo Aparecido Dias Maria Vivaldina Rodrigues de Moura Cristh Ellen Ferreira Pinheiro |
Subject: | Professores - Saúde mental Professores - Certificados e licenças |
language: | por |
metadata.dc.publisher.country: | Brasil |
Publisher: | Universidade Federal de Minas Gerais |
Publisher Initials: | UFMG |
metadata.dc.publisher.department: | ICA - INSTITUTO DE CIÊNCIAS AGRÁRIAS |
Rights: | Acesso Aberto |
metadata.dc.identifier.doi: | DOI 10.22533/at.ed.271201701912 |
URI: | http://hdl.handle.net/1843/41395 |
Issue Date: | 2020 |
metadata.dc.url.externa: | https://www.atenaeditora.com.br/post-artigo/28075 |
metadata.dc.relation.ispartof: | Aplicação prática da administração na economia global |
Appears in Collections: | Capítulo de Livro |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Trabalho docente e adoecimento impactos psicossociais do ajustamento de professores da rede estadual de ensino.pdf | 15.58 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.