Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1843/BUBD-9ZXG42
Type: Monografias de Especialização
Title: Proposta de avaliação do processo de ensino-aprendizagem no Curso deQualificação dos Agentes Comunitários de Saúde
Authors: Naia Cloé Aenlhe Corrêa
First Advisor: Celina Maria Modena
First Referee: Tácia Maria Pereira Flisch
Abstract: O presente trabalho foi desenvolvido como conclusão do Curso de Especialização em Gestão Pedagógica para as Escolas Técnicas do SUS CEGEPE. A preocupação com o processo ensino aprendizagem levou-me a desenvolver este trabalho. O projeto de intervenção visa possibilitar aos docentes do Curso de Qualificação dos Agentes Comunitários de Saúde a compreensão de que avaliar é um processo essencial na ação pedagógica. E que avaliar é desenvolver competências em vários campos do saber.
Abstract: This work was developed as completion of the Specialization Course in Educational Management for Schools Technical SUS - CEGEPE. The concern with the teachinglearning process has led me to develop this work. The intervention project aims to enable teachers to the Qualification Course of Community Health Workers to assess understanding is an essential process in the pedagogical action. And that review is to develop skills in various fields.
Subject: Educação em Enfermagem
language: Português
Publisher: Universidade Federal de Minas Gerais
Publisher Initials: UFMG
Rights: Acesso Aberto
URI: http://hdl.handle.net/1843/BUBD-9ZXG42
Issue Date: 24-Jun-2013
Appears in Collections:Especialização em Gestão Pedagógica nas Escolas Téc. do SUS

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
naia_cloe_aenlhe_correa.pdf229.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.