Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.005 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2016Construindo alianças estratégicas para a produção na sétima arte: um estudo multicasos em produtoras cinematográficas brasileirasCarlos Alberto Gonçalves; Everton Rodrigues Silva; Daniel Paulino Teixeira LopesArtigo de Periódico
2016A prática da estratégia numa empresa de pequeno porte: uma abordagem baseada nas micro atividadesLaís Carnicelli; Everton Rodrigues da Silva; Carlos Alberto GonçalvesArtigo de Periódico
2016The resource-based theory and its adherence to a superior performance strategy: an analysis in small companies in BrazilRoberto Marinho Figueiroa Zica; Carlos Alberto Gonçalves; Henrique Cordeiro Martins; Márcio Augusto GonçalvesArtigo de Periódico
2016Practice genealogy and its implications for strategy as practiceEverton Rodrigues da Silva; Carlos Alberto GonçalvesArtigo de Periódico
2016Sensorial marketing and neuroscience: neuroscience contributions to the marketing fieldRenata Giacomin Menezes; Carlos Alberto Gonçalves; Cristiana Fernandes de MuylderArtigo de Periódico
2016Internacionalização de micro, pequenas e médias empresas: uma avaliação sobre o processo decisório estratégicoRoberto Marinho Figueiroa Zica; Carlos Alberto Gonçalves; Henrique Cordeiro MartinsArtigo de Periódico
2016Relações entre dimensões da experiência, satisfação, recomendação e intenção de retornar: a percepção de participantes de evento culturalRaquel Lobuono; Marlusa de Sevilha Gosling; Carlos Alberto Gonçalves; Sandro Alves de MedeirosArtigo de Periódico
2016Building strategic alliances between buyer-supplier in mining operations: analysis in the industry competition contextRonaldo Darwich Camilo; Carlos Alberto Gonçalves; Daniel Jardin PardiniArtigo de Periódico