Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1843/37817
Type: | Capítulo de Livro |
Title: | Toward a framework for a dialectical relationship between pedagogical practice and research |
Other Titles: | Em direção a uma estrutura para uma relação dialética entre a prática pedagógica e a pesquisa |
Authors: | Jussara de Loiola Araújo |
Subject: | Modelagem matemática - Estudo e ensino Pedagogia crítica Educação - Estudo e ensino Matemática - Estudo e ensino - Pesquisa Dialética |
language: | eng |
metadata.dc.publisher.country: | Brasil |
Publisher: | Universidade Federal de Minas Gerais |
Publisher Initials: | UFMG |
metadata.dc.publisher.department: | ICX - DEPARTAMENTO DE MATEMÁTICA |
Rights: | Acesso Aberto |
metadata.dc.identifier.doi: | https://doi.org/10.1007/978-3-030-14931-4_2 |
URI: | http://hdl.handle.net/1843/37817 |
Issue Date: | 2019 |
metadata.dc.url.externa: | https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-14931-4_2 |
metadata.dc.relation.ispartof: | Lines of inquiry in mathematical modelling research in education |
Appears in Collections: | Capítulo de Livro |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
MAT - Araújo Jussara L _ 2019_Book_LinesOfInquiryInMathematicalMo-31-46_ cap. 2 Toward a Framework for a Dialectical....pdf | 203.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.