Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1843/37817
Type: Capítulo de Livro
Title: Toward a framework for a dialectical relationship between pedagogical practice and research
Other Titles: Em direção a uma estrutura para uma relação dialética entre a prática pedagógica e a pesquisa
Authors: Jussara de Loiola Araújo
Subject: Modelagem matemática - Estudo e ensino
Pedagogia crítica
Educação - Estudo e ensino
Matemática - Estudo e ensino - Pesquisa
Dialética
language: eng
metadata.dc.publisher.country: Brasil
Publisher: Universidade Federal de Minas Gerais
Publisher Initials: UFMG
metadata.dc.publisher.department: ICX - DEPARTAMENTO DE MATEMÁTICA
Rights: Acesso Aberto
metadata.dc.identifier.doi: https://doi.org/10.1007/978-3-030-14931-4_2
URI: http://hdl.handle.net/1843/37817
Issue Date: 2019
metadata.dc.url.externa: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-14931-4_2
metadata.dc.relation.ispartof: Lines of inquiry in mathematical modelling research in education
Appears in Collections:Capítulo de Livro



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.