Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1843/76343
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.creator | Nilzilene Imaculada Lucindo | pt_BR |
dc.creator | Regina Magna Bonifácio Araújo | pt_BR |
dc.date.accessioned | 2024-09-11T17:45:17Z | - |
dc.date.available | 2024-09-11T17:45:17Z | - |
dc.date.copyright | 2016 | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.citation.spage | 23 | pt_BR |
dc.citation.epage | 55 | pt_BR |
dc.identifier.isbn | 9788592921088 | pt_BR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1843/76343 | - |
dc.format.mimetype | pt_BR | |
dc.language | por | pt_BR |
dc.publisher | Universidade Federal de Minas Gerais | pt_BR |
dc.publisher.country | Brasil | pt_BR |
dc.publisher.department | FAE - FACULDADE DE EDUCAÇÃO | pt_BR |
dc.publisher.initials | UFMG | pt_BR |
dc.relation.ispartof | LUCINDO, N. I.; ARAUJO, R. M. B. . A formação inicial de pedagogos: uma releitura do curso a partir do olhar de egressos. In: Ildisnei Medeiros da Silva; Ilma Maria Fernandes Soares; Márcia Tereza Fonseca Almeida. (Org.). Percurso Acadêmico A Educação na Atualidade. 1ªed.Rio de Janeiro: Dictio Brasil, 2016, v. 2, p. 23-55. | pt_BR |
dc.rights | Acesso Aberto | pt_BR |
dc.subject | Pedagogia | pt_BR |
dc.subject | Ensino Superior | pt_BR |
dc.subject.other | Pedagogia | pt_BR |
dc.subject.other | Ensino Superior | pt_BR |
dc.title | A formação inicial de pedagogos: uma releitura do curso a partir do olhar de egressos | pt_BR |
dc.title.alternative | Initial training of pedagogues: a reinterpretation of the course from the perspective of graduates | pt_BR |
dc.type | Capítulo de Livro | pt_BR |
dc.url.externa | https://www.mareseditores.com.br/ebooks-gratuitos | pt_BR |
dc.publisher.editor | Dictio Brasil | pt_BR |
Appears in Collections: | Capítulo de Livro |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
A formação inicial de pedagogos.pdfA.pdf | 207.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.