Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1843/76343
Type: | Capítulo de Livro |
Title: | A formação inicial de pedagogos: uma releitura do curso a partir do olhar de egressos |
Other Titles: | Initial training of pedagogues: a reinterpretation of the course from the perspective of graduates |
Authors: | Nilzilene Imaculada Lucindo Regina Magna Bonifácio Araújo |
Subject: | Pedagogia Ensino Superior |
language: | por |
metadata.dc.publisher.country: | Brasil |
Publisher: | Universidade Federal de Minas Gerais |
Publisher Initials: | UFMG |
metadata.dc.publisher.department: | FAE - FACULDADE DE EDUCAÇÃO |
Rights: | Acesso Aberto |
URI: | http://hdl.handle.net/1843/76343 |
Issue Date: | 2016 |
metadata.dc.url.externa: | https://www.mareseditores.com.br/ebooks-gratuitos |
metadata.dc.relation.ispartof: | LUCINDO, N. I.; ARAUJO, R. M. B. . A formação inicial de pedagogos: uma releitura do curso a partir do olhar de egressos. In: Ildisnei Medeiros da Silva; Ilma Maria Fernandes Soares; Márcia Tereza Fonseca Almeida. (Org.). Percurso Acadêmico A Educação na Atualidade. 1ªed.Rio de Janeiro: Dictio Brasil, 2016, v. 2, p. 23-55. |
Appears in Collections: | Capítulo de Livro |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
A formação inicial de pedagogos.pdfA.pdf | 207.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.